Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Friday, November 1, 2013

Berdebar-debar....





Subhanallah.... Allahuakbar... Ya Allah.... hati ini sangat berdebar2 menunggu keputusan dan ujian dariMu ya Allah..... Berikanlah aku rezeki yang melimpah ruah.... luluskan aku dalam segala ujian yang diberikan.... berikanlah petunjuk dan hidayahMu pada kami sekeluarga Ya Allah... Semoga keputusan yang bakal aku terima nanti dapat memberikan kebahagiaan kepada diriku dan keluargaku hendaknya.... AMIN...
Sekiranya,
Apa yang bakal aku terima di bulan November ini bukanlah rezekiku.... kau tenangkanlah hatiku..... kau tabahkanlah hatiku supaya dapat dan menerima dengan hati terbuka.... Redha akan qada dan qadarMu ya Allah..... 
Aku percaya.... ramai antara kita sedang menunggu keputusan yang sama... berdebar2 dengan apa yang diumumkan.... desas desus ada terdengar.... ada yang gembira dan pasti ada yang berduka.... Ya Allah.... berikanlah aku berita gembira dalam semua debaran atau keputusan...... Amin... Amin... Amin ya rabbal alamin.....

No comments:

Jom tengok gambo2.........