Kliklah dulu tawaran-tawaran yang menarik disini

Friday, September 14, 2012

Alhamdulillah selesai sudah Merdeka Raya

Alhamdulillah, selesai sudah majlis sambutan Merkeda Raya PIS 2012 tahun ini.  Menyusut sudah untuk petang ini Gunung Kinabalu aku tue...  Janganlah tambah kerja lagi buat masa nie. Berilah sedikit ruang untuk aku meratakan sedikit kerja2 yang ada.... Pleaseeeeee........ 

Jom tengok apa yang berlaku hari ini. Semua ini adalah gambar2 yang diambil dari rakan2 seperjuanganku di FB. Aku punya kamera belum diupload lagi... dengan alasan yang dah naik nak termuntah didengar!.....  Alhamdulillah, Program dapat berjalan dengan lancar. Kawan2 gembira aku 1000 kali lebih gembira. Walaupun mereka berjemaah mendapat hadiah, aku gembira bila melihat mereka tersenyum.... walaupun aku tak dapat cabutan bertuah ke apa ke.. yang penting bagiku Majlis ini dapat menggembirakan dan memuaskan hati semua orang sudah amat2 cukup. Tetapi bukan sekadar itu, rakan2 opis ramai yang menyumbangkan jajan2 dari hamper2 yang mereka dapat. Terima kasih semua... Terima kasih memberikan kerjasama yang AMAT baik untuk Majlis ini. Tak terucap dengan kata2 hanya Allah yang mengetahui. Terima kasih daun keladi... semoga Allah memberkati... AMIN.

Sebelum Majlis bermula

Selepas menyiapkan booth untuk Jabatan JKE
Kemuncak Majlis...  Penyampaian hadiah dan cabutan bertuah...
Napa tu Kak Niza?.....

No comments:

Jom tengok gambo2.........